onsdag 8. april 2015

Maja's kjole

 I påskeferien fikk jeg sydd denne kjolen til Maja. Hon ble superfornøyd og stilte mer enn gjerne opp som fotomodell :-)
 Kjolen er sydd i Isoli fra stoff og stil, og mønsteret har jeg tatt utgangspunkt  i fra ett mønster i Alt om håndarbeid.


 Stoff, blonder og bånd er fra stoff og stil. Sommerfuglene er klippet ut fra ett quiltestoff jeg hadde liggende. Knapper er slikt som jeg har samlet opp gjennom:-)
 Har frihåndsquiltet sommerfuglene fast og dekorert med knapper og blonder.
 Det samme er gjort nede på kjolen.
På armen har jeg sydd på litt bånd og blonder + en knapp.
Var utrolig kjekt å sy litt barnetøy igjen, har mange planer om sy flere. Må bare sy ferdig noen bestillinger først :-)

4 kommentarer:

  1. Kjempefin kjole du har sydd til jenta di. Så fint du har pyntet med både blonder og knapper og sommerfuglene var søte . Skjønner godt at jenta er fornøyd stiller opp som modell for å vise fram kjolen. :-)

    SvarSlett
  2. Så fin kjole du har sydd til Maja. Sommerfugl, blonder og knapper er perfekt for en nydelig jente :)

    SvarSlett
  3. Så fin kjolen er , og masse søte detaljer :)
    ikke rart jenta ble fornøyd :)

    SvarSlett