onsdag 4. mars 2015

Vinterferiesysler :-)

 I vinterferien har jeg satt inne,  mens alle andre har vært ute og kost seg. Som dere ser har jeg kost meg jeg og :-) Hadde med meg to kasser med forskjellig til kort laging, gubben var kjempe fornøyd,,,, har kjøpt meg masse nytt til å lage av + en Cuttlebug, noe som har stått på ønskelista lenge :-) Denne koselige boksen, var det mal på i det siste Kort og Godt bladet.
 Første kort ut: Ulike ark i turkis og lime, stempler fra Magnolia og Panduro, fargelagt med Akvarell farger, pyntet med glitter, blonder, blomster, halv perler og dies.
 Må jo ha en fin innside og :-) Stempel fra panduro og dies fra cuttlebug.

 Også måtte jeg bare lage ett kort til guttebabyen til min venninne. Ark fra Panduro, dies fra Cuttlebug og Spellbinders, pyntet med halv perler og små glass sommerfugler.
 Var innom panduro før jeg reiste og der fant jeg dette nydelige stempelet, farget med akvarell farger, pyntet med blomster og klistremerker fra panduro.
 Søt eller ???
 Litt påske på slutten, kommer nok mer av det. Har kjøpt inn en masse påske greier... Tenkte jeg skulle prøve meg på Vintage påskeegg i år. Det har jeg hatt lyst til lenge men ikke hatt tid til :-)
Fortsatt fin uke til dere, her snør det i dag. Jeg som var så glad for at våren var komt, hi hi.

1 kommentar:

  1. Så mange flotte kort du har laget! Jeg har ikke prøvd meg på det, men eldste datteren min er en ivrig "vintage" kort lager, og hun lagde et nydelig påskeegg til meg for et par år siden som snart skal fylles med litt godsaker. :-) Kos deg med påskesyslene! :-)

    SvarSlett