søndag 26. oktober 2014

Re-design og litt strikking.

 Fant denne gamle kjolen min når jeg ryddet på loftet. Den brukte jeg for ca.  10 år siden, før den flotte jenta mi under her kom til verden. Siden den gang har jeg fått 3 jenter og 20kg ekstra på kroppen, må vell bare innse att jeg aldri vil komme inn i denne kjolen igjen..... jeg elsker denne kjolen og det gjorde heldigvis Thea og. Med litt omsying passet den perfekt til henne :-)
 Sydde den litt opp og inn. Tok av push armene. Sydde på litt tyll nederst og blonde rundt halsen. I tillegg hadde frøkna ett stort ønske om en stor blomst.
 Thea ble kjempe fornøyd og har planer om å bruke den allerede til neste helg.

 Til blomsten har jeg brukt en liten blonde duk, litt tyll og rester av kjolen + en pynte knapp.
 Tyll er i skuddet for tiden :-) Synes det ble ganske dekorativt.
 Har også endelig fått festet tråder  og sydd på knapper på dette pannebåndet. Tror det er dette mønsteret fra Drops jeg har brukt.
Sees snart :-)

5 kommentarer:

  1. Så fin redesign og pannebånd :)

    SvarSlett
  2. Så flott kjole! Kjekt når "kjære" klesplagg kan tas i bruk igjen ved omsying. Flott med tyll, blonder og blomsten! :-)

    SvarSlett
  3. Så koselig at favorittkjolen fikk nytt liv! Omsøm er gøy!Flott pannebånd også.

    SvarSlett
  4. Flott kjole og så smart med redesign så ting blir brukt!
    Fint pannebånd også :-)

    SvarSlett
  5. Så fin den ble. Du er flink!

    SvarSlett