torsdag 20. desember 2012

Tøffler og boots

 Har sydd disse søte bootsene på bestilling. Søte eller??
 Nesten så jeg får lyst på baby igjen, neida bare tuller... Holder med tre...  er glad det er mange jeg kjenner som skal ha baby til neste år, så jeg kan kose:-) Blir nok mange baby innlegg fremover for jeg må jo sy noe til alle disse nye verdensborgerene. Skal begynne med å sy dåpskjole , av en brudekjole rett etter nyttår (skrekk blandet fryd)..
Måtte bare strikke disse søte tøfflene til Thuva, fant de i ett blad når jeg leitet etter ett annet mønster.....
Benytter annledningen til å ønske dere alle en God- Jul:-)

5 kommentarer:

  1. Fine tøfler og søte boots :O)
    klem

    SvarSlett
  2. Så søte og små disse var.
    En stoooor takk til deg for en utrolig flott kalender - og deilige tøfler. Foretrakk tøflene istedenfor pensko julekvelden og nå spurte datter om å få låne de :-)))
    En stooor juleklem til deg og dine.

    SvarSlett
  3. Såå søte og små de var! Forstår du har nok å gjøre;) Takk for at du vil delta på lotteriet mitt;)

    SvarSlett