fredag 16. mars 2012

Ryggsekk og duk nr 3

 Da var endelig denne sekken ferdig, har sydd en helt lik en før men jeg tror ikke jeg har blogget den før?? Mønsteret er egendesignet, jeg syr slike på bestilling:-) Den har enkle lommer til tlf, div og penner inni.
 Den er pyntet med bilde, bånd og ulike knapper.
 I siden har den hullstrikk, slik att enn kan slakke den ut visst en har mye oppi den. Den har seler som kan reguleres med D-ringer, i tillegg har den hank som en kan bære den i.
 Tredje duken er gjort ferdig, denne manglet bare vatt, bakstykke og lukkekant. Fort gjort visst en bare setter i gang:-)
Nærmere bilde, slik att en kan se hvor fine stoffene er. Alle dukene + en til vill jeg legge ut for salg på min salgsblogg 3 engler i løpet av helgen.
No skal jeg gå å sjekke bollene som jeg og Thea har bakt. Jeg har fri i dag, så da har vi kost oss med å bake boller etter att hon kom fra skolen, nam nam..
God helg til dere alle,
 skal jobbe i morgen også er det helg på meg og (har hatt en liten forsmak i dag da:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar