onsdag 28. desember 2011

Julegaver

 Her er noe av det eg har laget i julegaver. Disse hjertene har eg sydd som veninne gaver, de er stemplet og pyntet med blonder, knapper og heklete blomster.
 Holder på med noen flere hjerter som vill komme til salgs de nærmeste dagene.
 Har fått helt dilla på disse telysposene, synes de er veldig søte.
 Disse lysene har eg også laget, passer godt til telysposen over:-)
Mamma fikk dette settet. Det består av løper, telyspose, mug rugs og lys.
No holder eg på med en del halvferdige ting som eg har liggende + rydding av syrom. Det siste er ingen liten jobb, skal eg si dere....
Håper alle har en fin romjul:-)

2 kommentarer:

  1. Kjempefine julegaveer du har laget :-)
    Ha en forsatt fin romjuls tid.
    Kari

    SvarSlett
  2. Nydelige hjerter, telyspose og mye annet flott du har laget!
    Denne bloggen må jeg se litt nærmere på. :)
    Kos deg i romjula! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett