onsdag 30. november 2011

Julekjøkken og ny lue

 Hei hei. Lenge siden sist, har i grunnen gjort ganske mye siden sist men alt kan jo ikke visses i disse tider:-) Denne basker luen har eg strikket til meg selv, den er strikket i gullgarn og mønsteret finner dere her.
 Synes den var mye søtere på Thuva enn på meg, lille god jenta mi :-)

Julekjøkkenet mitt

 Kjøkkenet pleier eg å pynte i gammeldags jule stil, i rødt, ruter osv. Kalenderen er sydd etter Tildas jule bok, har sydd den som bilde.Thea synes så synd på meg, som ikke hadde kalender gaver, att hon måtte lage noen til meg. Adventsstaken kjøpte eg for mange år siden, eg bare elsker den:-)
 Stjerne og Karl larson figurer i vinduet.
 Enda en adventsstake, kjøpt på plantasjen i fjord, må bare ha, må bare ha.... Sandkake former med t- lys i.
Tilslutt vil eg ønske dere en fin adventstid, med bilde av disse Tilda nissene som eg laget for flere år siden.

2 kommentarer:

  1. Så koselig julekjøkken, nisser m.m. Og din lille dukkejente var fortryllende i lua;) Takk for linken og titten;)

    SvarSlett
  2. Søte lille Thuva! Syns lua ser fin ut eg!

    Kjøkkenet ditt er kjempekoselig med julepynt!

    Hos meg passer det ikkje, med rødt på kjøkkenet,
    Siden det er knall blått! Om bare "Malingsfeen" kunne svoppe over med noe lyst og nøytralt! Da skulle eg så gjerne pynta med litt gammeldagse røde juletekstiler osv,

    Ønsker deg ei fin adventstid! Pass på så du ikkje blåser bort! Klem,

    SvarSlett