torsdag 8. september 2011

Mye shopping og litt muffins:-)


 I går bakte vi masse muffins :-) Det var sorg i hjemmet etter att kaninen våres ble drept av måren. Så da måtte vi bare finne på noe koselig. Ungene fikk boltre seg med glasurer, pynt og figurer som vi kjøpte på ferie i Danmark.







Oppskriften er veldig enkel, og den kommer her:
- 100 g smør
-150 g sukker
-3 egg
-150 g hvetemel (til sjokolade har du 4 spiseskjeer kakao og resten mel)
-1 ts bakepulver
- 1/2 dl melk

 -Rør smør og sukker hvitt. Tilsett egg. Bland i mel og bakepulver og melk vekselvis.
-Ønsker du bær i, rører du det forsiktig inn til stutt.
-Stekes på 175 grader i ca 20 min.

 Har ikke fått sydd så mye siste uken, men eg har fått shoppet en hel del. Stoffene over har eg kjøpt her. Hon har salg på en mengde stoffer, så løp og kjøp :-)
Måtte innom Stoff og stil her hinn dagen og. Skulle bare ha stoff til en sekk som eg har fått bestilling på, kom ut igjen med litt mer enn det,,, he he.
I dag øser det ned her, så kanskje eg får sydd litt i dag:-)
Ønsker dere alle en fin dag:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar