onsdag 19. januar 2011

Mug rug og litt shopping:-)

Mine første Mug Rug's. En super måte å få brukt opp litt rester på:-) Har ikke fått sydd så veldig mye i det siste, her har det gått i omgangssyke. Håper vi nå er ferdig:-)
I går var eg og mamma på shopping, var innom diverse sy og strikke butikker. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe nytt strikketøy, før eg var ferdig med alt det eg har liggende. Men der røk eg på en smell igjen. Måtte bare kjøpe det siste mønsteret til Lanett, var jo bare så utrolig søt. Skulle egentlig bare ha litt silkebånd til hentesettet, som endelig er ferdig (kommer bilde).

Så var vi innom Stoff og stil, der skulle eg egentlig ha litt forskjelige stoffer, for å sy litt klær til ungene. Men der var de ikke så mye spennende, kjøpte ett gult stoff for å sy sommer kjoler, brun ullfilt for å sy kjole til Maja, litt knapper og glidelåser (kjekt å ha), litt quiltestoff som eg ikke helt har bestemt meg for hva eg skal bruke til. Også kjøpte eg garn til Thea, tenkte hon skulle få til bursdagen,for hon har nettopp lært seg og strikke:-)
Til slutt var vi inne i stoffbutikken i Knarvik og der måtte eg bare ha disse stoffene. Hva eg skal sy av de?????
Ja som dere ser så er prosjektene mange, og eg klør i fingrene til å sette i gang........
Ha en fortsatt fin uke:-)

1 kommentar:

  1. Så fine Mug Rug du har sydd. Stoffene var bare helt nydelige, du finner sikkert noe å bruke de til.
    Astrid

    SvarSlett