tirsdag 14. september 2010

Stoffmaling


I dag har eg holdt på med stoff maling, tenkte eg skulle bruke sommerfuglene på en veske. Har prøvd ut ulike malingstyper. De skal tørke i 24 timer også skal de stryke fikseres. Gleder meg til å se hvordan de da ser ut. Tror i hvertfall den gule blir litt anderledes???? Har brukt dekkene metalic maling på den.
Denne skal egentlig vere turkis - svart og sølv, den turkise er ikke dekkende så da kan en se strukturen på stoffet. Tror de kan bli litt fint. Er ikke helt sikker på hvordan den svarte og sølvfargede malingen er. Spennende blir det i hvertfall............
Her er de ulike malingene eg har brukt, har en hel haug med maling, men har kun brukt noen av de to ganger før. Skjønner ikke helt hvorfor, det er jo utrolig gøy å holde på med:-)

1 kommentar:

  1. Kjempe fine, hyggelig å se at andre liker å male på tekstiler og!
    Sjekk min nettside for annet inspirasjon.

    MVH
    Elizabeth Molina

    SvarSlett